söndag 7 maj 2017

Underbart väder





 Vilket underbart väder vi hade igår, torkade tvätten ute och klippte gräset. Det var vad jag gjorde sen var det altanmys med mamma.
Det var så varmt att Molle låg och flåsade i solen och när man kände på honom brände man sig nästan. Vi väntade med eftermiddagspromenaden till på kvällen, och då var det riktigt skönt och gå.
Inget på tv igårkväll så jag kollade på Netflix och till min lycka hade säsong 2 av outlander kommit, så gissa om jag blev glad.
Köpte mig ett par nya sneakers när vi var i Malmö i söndags, trivs superbra i dem. Xo

                            Gunilla

3 kommentarer:

  1. Kanon att du blev nöjd, supersnygga. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga, funderar på ett par grå eller rosa 😗😉!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ville ha rosa men gilla inte färgen på skosnörena... vill gärna ha ett par till de är supersköna kram

      Radera