onsdag 24 maj 2017

Böcker o öron



Idag hämtade jag ut lite böcker som jag hade beställt. Förvirrad som jag är hade jag beställt andra delen i Mari ljungstedts nya serie, så det fick bli till att klicka hem första delen också. Jag har börjat på Bakom din rygg av Sarenbrant, än har den inte fångat mig.

Idag var jag tvungen att ta mig till vårdcentralen har levt i ett vakuum sen i måndagsmorse. Jodå vaxproppar i bägge öronen och på det en rejäl hörselgångs inflammation. När doktorn sög ut vaxet trodde jag ATG jag skulle tuppa av så ont det gjorde blev kallsvettig , mådde illa och det svartna för ögonen. Har fått örondroppar o ska på återbesök på måndag. Hon ( doktorn) förbjöd mig att använda tops!! Godnatt från mig. Xo
         
                               Gunilla

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Hoppas du är bra igen nu? Mycket att läsa ser jag👏🏻☀️Måste oxå hitta nån ny bok! Kram Sussie

    SvaraRadera