fredag 12 maj 2017

Ska ska inte 🤔🤔



 Fredag och jag ska jobba helg, och andra i hushållet ska nog mest slappa. Igår var det dags att göra ett besök hos frissan, jag o mamma hade tid samtidigt, bästa frissan som fixar bra till oss.

Jag gillar min nya korthållare, så lätt att ha med sig, när man inte vill ha väska.
Idag visar sig solen men jag tycker vinden är kall, hängde ut tvätten och den lär ju torka iallafall.

Jag har funderat ett tag på att göra naglar igen, inte bygga utan lackgel, vi får ju inte ha det på jobb men funderar på att vara lite olydig. Ska tänka på det en stund till. Ha en bra helg antingen ni är lediga eller jobbar. Xo

                          Gunilla

2 kommentarer:

  1. Det kan man väl få va ibland, lite olydig 😉? Ha en fin dag😘☀️!

    SvaraRadera
  2. Jag har gärna både korthållare och plånbok i väskan. Så jag 😂😂😂😂

    SvaraRadera