måndag 24 april 2017

Regnet bara öser ner..💦☔️



Hej måndag o ny vecka!!!  Här öser regnet ner och inte nog med det så blåser det också, inget uteväder precis.
Molle och jag var genomvåta efter morgonrundan. Nu närmare sig eftermiddagspromenaden och jag vill verkligen inte gå ut.
Mamma och jag har varit en sväng i grannbyn i förmiddags, de sålde solcellslampor på Netto som vi var intresserade av och jag gillar inte netto i vår by så det blev till nästa by vi for. Vi fick lampor med oss hem. En runda på kvantum där denna fina hortensia införskaffades. Xo

                                      Gunilla

2 kommentarer:

  1. Vad bra att ni fick tag på lampor och fin blomma. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ja fy va trist med detta blåsande o här haglade det minsann 😢! Jag vill ha vår NU!! Kramis

    SvaraRadera