tisdag 18 april 2017

Fötter o böcker



 Tja då var påsken över, jag har visserligen jobbat hela påsken men det har varit helt ok!! Hann med lite påskmat hos mamma i lördags och det var supergott. Vädret har ju visat alla sidor i påsk snö, regn, blåst och sol.

Idag har jag varit ledig, en timme i skogen imorse med Molles flickor inledde dagen. Sen bar det iväg på fotvård med mamma och i farten tog vi city gross, sen landa vi här med varsin sallad.
Skjutsade hem mamma och tog Molle med mig så när mamman var avsläppt tog vi en runda i Orups skogen. Så nu ligger jag i soffan med trötta ben och läser syndafloden.Xo

                                                  Gunilla

2 kommentarer:

  1. Och nu blev jag helt trött..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Skönt att du haft det bra i påsk trots jobb, fast påsken Jobbar jag gärna, spelar inte nån roll tycker jag😊! Kramis

    SvaraRadera