tisdag 13 september 2016

Vardagslyx



 Jag var ju på Dermaline igår. Trodde att jag bara hade en ögonbrynstid, men se jag hade även en massage tid . Till min stora lycka. Massagen var mer än välbehövlig, kunde både jag och fina Cecilia konstatera. Det är verkligen en skön/ ont känsla att bli masserad. Beställde raskt en ny tid om två veckor.
Jo sen var där ett erbjudande på ögonkräm, serum och ansiktskräm från Bioline som på någotvis följde med mig hem. Hoppsan hade jag egentligen inte råd med, nu när jag varit hemma från jobb en hel vecka. Men men. Xo

                                            Gunilla

2 kommentarer:

  1. Men vad skönt att du fick massage 💕 Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ha ha nä det är väl konstigt att där alltid liksom slinker med nåt hem, när man egentligen inte borde!!! 😂😂

    SvaraRadera