måndag 5 september 2016

En helt ok måndag



 Alltså vilket underbart härligt väder det är idag. Efter morron promenad med Molle. Var det dags att ta sig in till polisen i Eslöv, för att fixa pass. Mamma hängde på och vi gick i ett par affärer och sen blev det lunch på McDonalds . Jag har suktat efter en el maco sen jag såg att den var på besök igen. Mm så god:)
Idag blev jag nog inspirerad av fina vädret så jag körde minsann och tvättade bilen.
Japp en måndag som jag inte har något att klaga på precis. Xo

                                                                              Gunilla

3 kommentarer:

  1. Mmm smaskigt! Vart ska du resa? Har du nån resa på gång? Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara den årliga Tysklandsresan som närmar sig :) kram

      Radera
    2. Åh va mysigt! Ha det så bra☺️ Kram

      Radera