torsdag 25 augusti 2016

Torsdag snart slut på denna vecka


Hej torsdag!! 
En dag kvar förutom denna att arbeta denna vecka. Det är mycket på jobb, många sjuka och inga vikarier. Så jag känner verkligen att det ska bli skönt med ledig helg.
Igår efter jobb klippte jag gräset sen blev det inte mycket mer gjort. Jag rasade i säng redan kl 21 och det hjälpte nog för idag är jag hyfsat pigg.. Fjärilarna älskar verkligen min fjärilsbuske den är översållad av dem. Härligt!! Xo

                                                     Gunilla 





2 kommentarer:

  1. Finns fjärilar kvar? Trodde de bara fanns tidigare i början av sommaren😊 Har själv inte sett nån på länge! Kram S

    SvaraRadera
  2. Mmm tur att det är fredag idag tänker jag. Vet dock inte varför denna veckan har varit så lång. Kram Anette

    SvaraRadera