onsdag 17 augusti 2016

Hmm ny väska



Plötsligt så händer det...
 Fick se odd molly väskor på Facebook och instagram iförrgår. Butik Älva i Hörby hade tagit in lite olika modeller. De öppnade butiken igår igen , efter att ha haft fyra veckors semester stängt . De öppnade klockan 12 och då stod jag redo utanför, eftersom jag skulle börja jobba kl 14. Igår hade de dessutom 15% så valet att köra in blev lätt.

 Denna jag köpte fanns även i rosa( och ja det är lite underligt att jag inte tog en rosa) denna går i grönt. Tänkte att den var nog lite tåligare och smutsen syns nog inte lika fort. Hade det varit vår nu hade jag valt den rosa. Ja så kan det hända en förmiddag innan jobb...Xo

                                                   Gunilla

2 kommentarer:

  1. Så fin och det köpet var du värd. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin var den! Vill oxå ha😊Kram S

    SvaraRadera