fredag 15 juli 2016

Snart är det dags...



Så här glad är jag, trots att efter helgen är min semester slut. På måndag är det jobb igen. Jag har haft en skön och härlig semester , så med den är jag så nöjd.
Jag tycker nog alltid det är trist när det är slut med ledigheten, men så är det ju i livet, att vi måste arbeta, och det är väl så , att det är därför det sen är så ljuvligt när man väl är ledig.
Det jag tycker är skönast är dessa mornar utan stress, sitta i lugn o ro med kaffekoppen. Xo

                                                                Gunilla

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt men det är ganska skönt att komma igång igen. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Både och ju! Huvudsak att man haft det bra o känner sig nöjd med sin semester men ångest har man ju alltid några dag innan ☺️ Kram S

    SvaraRadera