måndag 25 juli 2016

Ännu ett boktips :)



Det hänger en ängel ensam i skogen.. En superbra deckare av Samuel Björk.  Gillar ni deckare så  är den nästan ett måste. Jag fick den av broren,  och tänkte när jag läst ett par sidor nja detta är nog ingenting för mig, men sen sträckläste jag den. Så denna rekommenderar jag varmt. Jag tyckte den var så bra, att jag har beställt hans nästa bok.

Hela helgen har gått åt till jobb, i lördags jobbade jag en delad tur 7-14 14-22 och igår 7-16 . I denna värme känns det mer än tillräckligt.

Idag på morgonen ska jag ner till Cecillia på Dermaline och få lite nya bryn .
Efter det en snabb runda i affären och sen en skuggig plats i trädgården, för ser ni jag har börjat på ännu en bok.... Nu har jag jobbat en hel vecka efter semestern !!!Xo


                                   Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar