onsdag 22 juli 2015

Fast på toa


Godmorgon onsdag!!


Som startar med ett tidigt besök hos tandhygienisten, ja ja lika bra att få det överstökat. Igår var det en trevlig dag med vänner i Kristianstad med mat, shopping, fika och trevligt sällskap,. Tack P o V för dagen, ja just det vi åt lunch på Grafitti café och där uppstod ett litet missöde, toalett dörrens handtag var sönder , och höll på att fixas , så jag bad P stå vid dörren , när jag skulle uträtta ett litet behov med dörren på glänt, ja då puttar P igen den och där står jag fångad på toa, vrålade lite lätt ( ha ha ) hantverkaren som P fick hämta kom med handtaget som en räddande ängel!!!Xo
 
                                                                   Gunilla

2 kommentarer:

  1. Nu just nu var jag jätte glad att det inte var jag som råkade puta till dörren....stackare P där haha. Kramar

    SvaraRadera