fredag 17 juli 2015

Älsklingshjärtat


Godmorgon !!


 Vilken pärs vi hade igår både jag o Molle men på olika vis!! Jag nervös o orolig, kom till Vetrinären som är helt superbra, Molle blev sövd under jämmer o elände, sen fick jag gå..vi kom dit vid 14 sen var jag välkommen att hämta skrutten 16.30. Hjälp jag som trodde jag fick vara med under tiden, men icke inga obehöriga i operation salarna. Kom o hämtade en trött gosse som blivit av med 6 tänder, och fått klorna klippta. Vi fick smärtstillande med hem och om inte Molle blivit bättre om 14 dagar är det nog så att han även har magkatarr .... Här i rabatten la han sig när vi kom hem , sen en stund i mitt knä , innan han tog plats i sängen. Xo
             
                                                                                   Gunilla

1 kommentar: