söndag 26 april 2015

Ogräs


Godmorgon söndag!!

Sitter och försöker blogga med en svart katt i knäet, som buffar och vill bli kelad med , och han ska få sin vilja igenom om en liten stund. Igår var jag hör och häpna ute i trädgården, och drog upp en massa ogräs, mamma o pappa kom förbi, jag hade ett litet träd som ramlat och det sågades itu. Mamma slet i min ena rabatt, som gräs och kirskål försöker ta över, jag tycker inte det är speciellt kul att rensa rabatter, men det blir ju så fint när det är gjort .. Vi avslutade med en runda med Molle. Jag fortsatte sen med att kolla på Parneviks på paddan, gillar programmet det trodde jag inte att jag skulle, kan tänka mig att flytta in hos dem;) Xo

Gunilla 

2 kommentarer:

  1. Här är det ingen som rensar alls.....tror jag ska sätta upp en intresseskylt på gatan. Tror du det kan funka? Åker du till Parnevik så ta mig med!!!! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att ta med dig ❤️❤️❤️

      Radera