fredag 17 mars 2017

Vår blommor



I går var jag ledig, och det var ljuvligt. Millan jamade visserligen upp mig tio över fem på morgonen, men det var ju ändå tio minuter längre sömn än när jag börjar jobba tidigt.

Mamma och jag hade tid hos frissan jag skulle bli lite blondare så när jag satt i folie blev mamma klippt.
Vi var inom och gjorde matinköp när vi ändå var i byn.
Vi stannade på grillen på hemvägen och handlade varsin hamburgare m pommes som satt som en smäck.
Sen for vi ner till nyby och köpte oss lite vårblommor. Jag handlade dem ni ser på bilden, en Ranukel, en Primula och påskliljor.. lite mer sol och värme önskas så jag kan sitta ute och njuta av de fina blommorna.Xo

                      Gunilla

1 kommentar:

  1. Låter som en kanondag😊☀️! Heldag med mammsen , mysigt ❤ kram Sussie

    SvaraRadera