fredag 16 december 2016

Årets julkonsert



 Tjoho!! Så här nästan mitt i natten. Är precis hemkommen från årets julkonsert med Magnus Carlsson och Jessica Andersson . Alltså vilka röster!!! Det var en bra konsert med variation både nytt och gammalt. Skämt och allvar på scen, japp jag är nöjd.

Jag och bästaste åkte ju in redan på eftermiddagen , så vi hann med lite fika och lite shopping. Vi stannade till på Gustaf Adolfs torg och tog varsin varm dricka jag drack varm lumumba med rom, mycket gott.

Dagen startade med ett besök hos frissan, så nu har jag ingen användningar av mina klämmor och hårsnoddar längre. En mycket trevlig ledig dag. Xo

                             Gunilla




2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder☺👍🏻! Det verkar som om ni hade en kanondag/kväll! Mysigt❤Kram

    SvaraRadera