söndag 9 oktober 2016

Hösten är underbar när det inte regnar...



Helgens arbete är över, en dag till imorgon innan jag är ledig.
Visst är hösten vacker , men i morse när regnet öste ner ,och jag tog Molle och gick ut var det inte så trevligt. Det tyckte inte Molle iheller vi kom till soptunnorna sen vägrade han att gå längre.

Jag slängde mig en sväng på soffan nu när jag kom hem, men har en som piper och säger att nu passar det bra med en promenad.
Så hej o hopp ur jobb stassen och ut i skogen en sväng. Ska plocka fram lite färs ur frysen och fixa lite chili con carne till kvällsmat.. Xo

                                                     Gunilla

2 kommentarer:

  1. Molle är den ända fyrbenta som är så snackis. ...haha. Hoppas chilin blev god 😉 Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Samma här, har jobbat 4 dagar nu men är ledig imorgon måndag! Själv blev det köttfärslimpa till midssf☺️👍🏻! Kram Sussie

    SvaraRadera