måndag 19 oktober 2015

Fuffes bloggevent





Godmorgon måndag!!

Oj oj vilken intensiv och härlig helg det har varit. Vi har varit på bloggevent hos Fuffe på hans vingård skepparpsvingård på Österlen. Det var Emma "att vara någons fru" som hade fixar och trixat för att vi 35 bloggare skulle få en härlig dag och kväll. Det lyckades hon bra med;). Vi blev hämtade med buss i Malmö , i bussen serverades vi lunch , och hade en skön trubadur som spelade och sjöng för oss.

Framme hos Fuffe var det vinprovning , traktoråkning ut till vinrankorna , och mitt i dem stod Björn Ranelid , som vi fick i uppdrag att måla av ...Ja någon konstnär är jag inte.. Vi tittade även på äppleodlingen, innan vi gav oss in igen för att avnjuta mer vin och en god buffé .. Vi fick även ett mord att lösa.... Skådis är heller inget jag ska satsa på...sen att jag och Nettan hade en hotel natt i Malmö och lite shopping igår gjorde inte helgen sämre. Xo

Gunilla 




7 kommentarer:

  1. Så trevligt och det känns i dag haha. Ha en fin måndag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla! Trevlig att vara bordsgranne med Dig, det var väl Du som jobbar i Höör som förskollärare? Visst hade vi roligt. Ha en skön vecka! Milott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var min vännina Anette som var din bordsgranne!! ( mitt underbara) kram

      Radera
  3. Hahaha fy f*n va kul vi hade!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ja det var en riktigt trevlig kväll! Och kul och trevligt att träffa dig! Hoppas vi ses fler gånger. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. hej och tack för en himla fin och härlig dag! jag tyckte det var så speciellt att samlas alla vi kvinnor och utbyta erfarenheter och bloggtips! hoppas du får en fin kväll! kram!

    SvaraRadera