tisdag 16 december 2014

Lite shopping


Igår var det ju ledig måndag!!! 
Då blev det minsann en tur till Nova med K, vi stod på mediamarkt och trampade 9.55och på en kvart hade K fixat sitt ärende där, och då bar det in på själva Nova. Jag som endast skulle handla en julklapp, och absolut inget till mig,( ops det sket sig lite....) ja ja en ny huvudkudde behövde jag faktiskt, en ny filt till nya soffan var också viktigt:) en ny mössa kan man väl alltid behöva och adidas träningsbyxor att mysa i har jag väl lite svårare att bortförklara men men. Jadå vi fick i oss lunch med ,lite wokat minivårrullar och nudlar!! På väg ut stannade vi till och tog med oss varsin tomtplatser, den är så god.Xo

Gunilla


1 kommentar:

  1. Låter som helt rätt beslut tycker jag...jag önskar att alla mina måndagar kunde se ut så...kram

    SvaraRadera