torsdag 2 oktober 2014

Boktips

Om man gillar att läsa spänningsromaner är Kristina Ohlsson nästan ett måste, Davidstjärnor är den senaste av henne och den gjorde inte mig besviken. Det är såna böcker jag sträckläser, kan inte lägga i från mig! Det var dagens lilla boktips...sådana höstruskiga dagar som igår, när solen inte visar sig och regnet hänger i luften, är det mysigt att sitta med en filt i fåtöljen med en bra bok och en varm kopp kaffe.
Så nu tar jag och börjar på denna väldigt dimmiga torsdag som förövrigt är en ledig dag;) Xo
                                                      Gunilla
   

2 kommentarer:

  1. Önskar jag varit ledig idag, önskar också att mitt fokus i hårdfisken kom tillbaka så jag kan läsa igen....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi se till att få ordning på vännen ;) och du har ju snart en ledig helg att se fram emot

      Radera